Bröllop

2012-07-14 22:56:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har varit en ganska lugn dag. Det var soligt på förmiddan så jag kunde sitta och sola en liten stund och plockade sen hallon. Helt plötsligt har vi jättemånga mogna hallon. Blir att plocka imorn med. Är så bra att frysa in och spara. Vet inte hur många pannacotta med hallon jag gjort av förra årets skörd =).
 
I eftermiddags åkte jag och Marcus på en vigsel. Det var min fina vän S´s syster som gifte sig och S var tärna och det kunde vi ju inte missa. Max följde med sin mormor och morfar på utflykt när vi var iväg. Det var en trött och glad kille som somnade gott nu ikväll.
 
Vigseln var jättefin och innehöll naturligtvis ett vackert brudpar... och såklart en vacker tärna.
 
 
Brudbuketten
 
Fina S tar hand om brudbuketten & även jag fastnade på bild
 
 
Rosor på kyrktrappan
 
 

Nu är klockan mycket, som vanligt, och mina ögonlock är tunga, som vanligt, så det är ska bli väldigt skönt att gå och lägga sig, som vanligt alltså =)
 
Kram och godnatt
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback