Vinterpromenad

2012-01-29 20:44:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Tänk att det redan är söndag! Fast jag varit hemma sen förra fredagen så känns det ändå lite motigt att det redan är söndag. Men jag ser fram emot att jobba imorn igen.

Idag har jag varit och handlat på ICA Maxi. Skönt att ladda upp inför veckan. Max har varit hos sin mormor på eftermiddan och då passade jag och Marcus på att gå en promenad på några kilometer i vinterkylan. Var kallt ute men skönt att komma in och dricka te och äta vaniljhjärta sen. Vi kom fram till att vi inte gått på promenad ensamma sen innan Max föddes och det är ju ett tag sen! Mysigt!






Nu ska jag fortsätta titta på Så ska det låta! Hoppas ni alla haft en bra helg ♥

Kram




Kommentarer
Anna - mamma till Saga 2 dagar, Albin 3 år & bonusen Philip 12 år

Vad fina ni är :)



Tack för grattis <3 Hon är helt underbar. Kul att du gillar namnvalet. Stor kram

2012-01-30  /  00:03:41  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback