Shoppingkväll

2012-01-04 21:32:13 ,   Allmänt/Vardagsliv

Hej! Idag har jag jobbat 8-16.30 och när jag kom hem var mamma här och hälsade på och frågade om jag ville med och shoppa så vi åkte iväg. Åt mat på soppingcentret och gick i affärer. Mamma handlade lite kläder medan jag, typisk småbarnsmamma, bara köpte en öronfebertermometer. Provade dock en hel del jeans (och den rödvita tröjan på bilderna nedan), som jag behöver, men inga satt bra.

 

Nu ska jag dricka lite kvällste och bara ta det lugnt ♥

 

 

 

 

 





Kommentarer
Anna

Mysigt med shoppingkväll :) När jag har slutat amma ska jag unna mig att shoppa lite mer till mig själv. Just nu blir det mest till barnen om det ens blir ngn shopping. Gärna hemifrån via datorn med, haha.

2012-01-04  /  22:25:55  /  http://ambi.blogg.se/
Nina

ja det är theos gamla pyjamas. å vi har oxå en i varje storlek! :D dem är så praktiska med, går ju så smidigt med dragkedjan. än om man ska ta dem där med knappar som tar tid å alltid går upp.. nej grodpyjamasarna använder vi flitigt här :D

2012-01-05  /  09:30:37  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback