Måndag 9 januari

2012-01-09 22:01:34 ,   Måndagslista

 

  • jag somnade fort igårkväll och sov gott hela natten tills idag. Var oväntat eftersom jag haft svårt att somna i över en veckas tid.
  • jag just nu sitter och dricker en kopp med kvällsro-te och äter en knäckemacka med kokt ägg, citronmajonnäs och löjrom (blev över efter att jag gjort romsås till lax igår)
  • Max gav så gosiga kramar innan han somnade. Jag längtar tills jag får hämta honom på förskolan imorneftermiddag.
  • det snöar ute =)
  • jag nu ska få gå och lägga mig. Ska bara göra några drag i wordfeud innan jag somnar =)

 

Just nu





Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo och Melker.

Sv: ååå, tack för tipset om stjärntapeten från Rusta :D Måste kolla in den! Ja, det är ofta man önskar man skulle vilja ha mer pengar :) Speciellt när det har med hemmet att göra :)



2012-01-10  /  10:50:37  /  http://emmashjartan.se
Nina

haha granen kom långt här. den står på balkongen S

2012-01-10  /  13:58:42  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback