Lördagsplaner

2012-01-21 10:05:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Det blev sovmorgon till 9 för mig idag. Skönt! Nu äter jag frukost och ska sen gå med A-C till Lindex och kika och sen ta en fika.

Resten av dagen kommer jag mest tillbringa i köket då vi ska bjuda min föräldrar på trerätters ikväll. Ni måste tro att jag inte gör annat än att laga trerätters, men min mamma fick i födelsedagspresent av oss i våras att hon och pappa vid valt tillfälle skulle bli bjudna på det hos oss. Och nu har hon valt idag =)! Menyn är hemlig men en liten ledtråd till en del av efterrätten:




Vad har ni för lördagsplaner?

Kram





Kommentarer
Anna

Mysigt :) Ser fram emot att få se menyn sen :) Vi kommer att ta oss ut och åka pulka efter lunchen tror jag :)

2012-01-21  /  10:36:50  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback