Jeans

2012-01-12 21:43:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för alla era jeanstips! Ska kolla upp dem =)


Mina favoritjeans är dessa från Lindex:



De är lagom baggy och supersköna att jobba i. Nu måste jag dock köpa några i tightare modell och har provat en hel del men jag måste ju ha en konstig kropp eftersom jag inte hittar några som är sköna. Att jeansen är sköna är väldigt viktigt för annars använder jag dem inte.


Jag kom hem från jobbet 18.30 och efter mat, läggning av Max, telefonsamtal, dusch, ansiktsmask och hamnade jag i soffan framför Sveriges mästerkock och nu Biggest loser. Tidigt morgon imorn med och sen är det helg ♥

Godnatt




Kommentarer
Josefine

Dom såg sköna ut! Kanske värt att slänga ett öga in på Lindex när jag åker in till stan på lördag :-)

Lycka till med fortsatt jeansjakt!

2012-01-13  /  09:58:13  /  http://josselyn.blogg.se/
Russin

Jättesnygga!!! Sånna vill jag med ha, blir nog en tripp till marieberg när löningen kommer.. :)



fast å andra sidan är det ju dumt att köpa kläder nu eftersom jag går ner i vikt nu.. kanske köper ett par för små som jag kan ha sedan, en morot.. :)

2012-01-14  /  16:52:55  /  http://russinsdagbok.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback