Inspirerad

2012-01-07 15:28:13 ,   Inredning/Hemma hos oss
Visst skrev jag för nån vecka sen eller liknande att jag aldrig ville ta bort julsakerna? Jag tar tillbaks det. Nu vill jag att framförallt granen ska plockas ner. Får se om det blir så ikväll eller kanske imorn. Vi har varit och köpt en hög vas och lite dekoration att ha i som ska stå där granen står nu. Måste fixa nån pall att ställa den på också så den kommer upp en bit. Blev lite dekoration över så satte det i en vas jag har sen tidigare och ställde på byrån i hallen. Blev fint.

Högt på listan över det som ska köpas inom kort är en helfigursspegel till hallen och en golvlampa till vardagsrummet. Det är mycket annat som jag också vill ha men it´s all about the money =)!



Det rosa glaskrosset som jag la längst ner ligger lite ojämnt ser jag. Tur att man fotar så att man ser vad som behövs rättas till.




Kommentarer
Anna

Jag ledsnar rätt snabbt på julsakerna. Ställer fram dem dagen innan julafton och tar gärna ner dem ganska direkt efter julen. Aldrig att jag skulle vilja vänta till knut :P Julgardinerna hänger kvar men de är rätt neutrala. De åker nog snart med. Kanske idag :)



kramar

2012-01-08  /  09:29:25  /  http://ambi.blogg.se/
Nina

verkar vara en mysig tapet ni har. vill oxå ha tapeter här å var nu. gör det hela mkt mkt trevligare..

2012-01-10  /  13:04:46  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback