Ineffektiv

2012-01-17 21:05:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag känner mig oerhört ineffektiv på vardagskvällar. Jag har kommit in i en period då jag typ bara sitter i soffan och slappar hela kvällarna. Tvätt och städning får vänta till helgen. Marcus däremot kan få städryck även på vardagarna. Igår när jag kom hem från jobbet vid 17 och han och Max hade varit hemma i 10 minuter låg han på knäna i vår groventré/tvättstuga och dammsög under skolstället och under våra skåp. Tack tack säger jag och går och sätter mig i soffan och inväntar helgen =)!

Kan väl dock erkänna att jag inte direkt gör några rejäla storstädningar på helgen heller men man behöver ju inte göra mer än nödvändigt eller hur?!





Kommentarer
Josefine

Sara, du lyssnar ju bara på kroppen ;-) Visst är det härligt att man är olika?!



Angående ditt biblioteksbesök med 6 barn kan jag bara säga en sak; LYCKA TILL! Jag ska hålla en tumme för dig :-)

2012-01-17  /  21:35:04  /  http://josselyn.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Storstäda vad är det ;)

2012-01-18  /  13:44:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback