Gomorron och filmtips!

2012-01-08 10:13:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron söndag! Usch så jobbigt det är att stiga upp på morgonen. Jag är som helt klubbad. Somnar alldeles för sent på kvällen (eller rättare sagt natten). Men imorn börjar ju vardagen på riktigt för oss allihopa (Max ska dock vara hos sin farfar imorn för förskolan är stängd) så då är det uppstigning nån gång mellan 5 och 6.30 beroende på vilken dag det är.

Vi inväntar strax lekbesök av Max kusiner N och A och i eftermiddag ska vi fira min morfar som fyllt år.


Igår när jag kikade in på Gizmolinas blogg tipsade hon om filmen Something borrowed som hon rekommenderade. Jag hittade den på digitalboxen och vi hyrde den. Jag tyckte den var jättebra! Ny romantisk favorit.




Hoppas ni får en bra söndag! Antar att vardagen börjar för många imorgon om den inte började redan förra veckan (det gjorde ju min men bara två dagar)!

KRAM




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback