Frihet

2012-01-28 18:27:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken frihetskänsla det är att börja känna sig pigg igen efter att ha legat ner i tre dygn. Det smakar dock fortfarande pyton i munnen eftersom halsen är svullen och öm men jag är inte så trött längre. Har förutom min gardinshopping idag även varit en sväng på Bra & begagnat med Marcus och Max och kikat runt och fikat lite. Och på eftermiddan har jag och Max varit hos min mormor och morfar och lämnat gardintyget och pratat.

Nu lagas det klyftpotatis, marinerade kycklingfiléer och bearnaisesås här hemma. Enkelt och gott!

Kram och hoppas i får en bra kväll ♥




Kommentarer
Anna

Vad bra att du känner dig bättre! Vi måste ju ses på jobbet på måndag :) Ha nu en skön söndag. Kram Anna

2012-01-28  /  18:54:03  /  http://annasalster.blogspot.com
Kristina

Skönt att du är piggare! det var fina tyger kommer att bli jättefint. Vi hörs imorgon. kram kram

2012-01-29  /  00:07:14  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback