Fikamys

2012-01-18 16:41:14 ,   Allmänt/Vardagsliv




Hej! Det är så skönt att klockan är halv fem och vi har varit hemma ganska länge. Efter förskolehämtningen vid 14 så åkte vi och fikade. Max ville ha chokladboll och festis, som vanligt! Jag åt en tonfisksmörgås. Riktigt gott och särskilt efter maten som var på jobbet som inte är någon favorit för mig: köttfärslimpa. Jag tycker om hemmagjord men inte den på jobbet.


Marcus ska iväg och spela ikväll och jag satsar på en kväll i soffan för det är ju Sveriges mästerkock på tv och imorn är det sovmorgon för mig och Max. Härligt!

Kram




Kommentarer
Emmie

Jag jobbar extra på anläggningen där jag hade min häst förut. Min stjärna lever tyvärr inte längre, men som tur är så får jag vara med på ett hörn och hjälpa till hos min tränare. Att få betalt för sin hobby känns helt OK faktiskt... ;)



Trevlig kväll på dig! ♥

2012-01-18  /  20:51:37  /  http://emmieliving.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback