Den är tillbaks

2012-01-31 11:19:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Inatt vaknade Max och var kokhet. 39 graders feber, igen! Vi bestämde att Marcus skulle vabba men efter en stund hade Max fortfarande inte somnat om så han och Marcus gick till soffan för att titta på tv istället och jag skulle försöka somna om. Vilket jag inte gjorde och två timmar senare kl. 6 var det dags för mig att gå upp. Jag var ett vrak efter bara 4,5 timmars sömn. Så det blev att jag blev hemma istället och Marcus som hade slumrat lite gick och jobbade.

Max och jag sov på soffan mellan 7 och 9. Jag känner mig fortfarande helt borta. Har ont i ögonen och tung i kroppen. Avskyr sådana här "sova dåligt perioder". Max han är i full gång och leker. Verkar som febern försvann fort. Konstigt tycker jag!

Nu ska jag strax fixa lite lunch till oss!




Kommentarer
Rebecca

Usch då ;(

2012-01-31  /  11:32:19  /  http://rebeckhaam.blogg.se/
Russin

men inte igen.. :( ja vi vaknade med täppta näsor både jag och stina men det försvann och jag är pigg men jag tycker allt att Stina är lite hängig..



krya på er..

2012-01-31  /  14:12:39  /  http://russinsdagbok.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback