Biblioteksbesök och lekbesök

2012-01-03 11:37:15 ,   Allmänt/Vardagsliv



Hej tisdag och sista dagen på min julledighet! Marcus och Max har precis åkt till biblioteket för att lämna tillbaks böcker och låna nya (på bilden berättar Max det när jag skulle fota zinkhuset bredvid teven). Jag dricker te och äter mörk choklad, repris från igår, och hoppas att det ska bota min hals som ömmar lite.

Skapade en ny mapp för bilder nu. Mappen 2012 och sedan mappen januari. Det finns väldigt många bilder i min dator. Alla är back-upade på extern hårddisk men jag tror att min dator är på sluttampen av sitt liv och därför har jag beställt hem skivor så att jag kan bränna ut alla bilder också. Vill ha dem på minst två ställen. Här i datorn har jag alla bilder från september 2008 till nu medan det på min externa hårddisk finns bilder ända från början av 2000-talet. Man kan aldrig ha för mycket back-up på värdefulla minnen! Jag hoppas dock att datorn ska överleva lite längre när den blir tömd på en del bilder. Målet är att den ska klara sig tills juni då jag fyller 30. Tänkte att det vore en bra grej att önska sig pengar till i present. Får väl se om jag kan låta bli att köpa en ny innan dess....

Hoppas ni får en bra dag! Vi ska ha lekbesök av R med mamma C och lillebror B på eftermiddan!




Kommentarer
Nina

ja brukar alltid vänta till efter att jag fyllt år. men är så trött på att det är så mkt saker som inte får plats, så nej nu får det vara nog! men inte fasen kom jag långt idag inte... se om det blir några knop ikväll..

2012-01-03  /  17:35:25  /  http://deliciously.se/
Linda

gud vilken smarrig nyårsmeny!



Kan du inte lägga ut receptet på kräftsoppan och tillbehören samt varmrätten?



please ;.)



Stor kram

2012-01-03  /  20:51:21  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback