Shopping och is

2012-02-26 19:55:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Så var kvällen redan här! Max somnade före 19 ikväll och Marcus och jag åt middag själva vilket har blivit lite av en söndagskvällstradition nu.

Efter lunch idag åkte vi för att shoppa lite. Vi var på shoppingcentret i 40 minuter och fick tag på det vi skulle ha. Max är inte så förtjust i att gå i affärer så vi var effektiva och förberedda. Max har nu fått två par vårskor, en blå skaljacka från KappAhl (hittade ingen bild på den på hemsidan) och jag köpte en vårjacka på Lindex (hittade ingen bild på den heller men bjuder på en kass mobilbild istället)






Sen åkte vi hem och packade matsäck och åkte upp till sjön där bl a mina föräldrar var. Flera åkte skridskor och Max tyckte det var jätteroligt med isen. Till nästa vinter måste vi köpa skridskor till honom! Jag hade med systemkameran och såg fram emot att fota fina bilder men hade visst glömt att det inte var något batteri i den. Så det fick bli några mobilbilder istället. Här är en:




Nu ska jag slappa resten av kvällen innan en ny vecka börjar ♥

Kram till er




Kommentarer
Josefine

Åh vilken härlig dag ni verkar haft! :-) Till skillnad från oss!

2012-02-26  /  21:25:06  /  http://josselyn.blogg.se/
louise

den jackan köpte jag också i helgen, fast i den rosa varianten, den är riktigt fin! :) 20% på sortimentet och ett presentkort, så blev den nästan gratis:) Hoppas att veckan har startat bra! Kram

2012-02-28  /  10:27:59 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback