Melodifestivalkväll

2012-02-19 17:54:37 ,   Allmänt/Vardagsliv



Hej på er! Idag har vi haft vad man nog kan kalla en ganska perfekt dag men det skriver jag mer om sen!

Igår hade vi en mysig melodifestivalkväll med vänner. Åt först detta och sen blev det chips och popcorn till festivalen. Molly var min absoluta favorit så hon fick min röst!

Max fick duka bordet igår vilket han stolt berättade när M och H kom.

Det är ju så mycket roligare att titta på melodifestivalen när man är flera och vi satte dessutom poäng. Molly vann även vår omröstning och jag var (som vanligt) den som var snällast med poäng överlag =)! Japp jag erkänner att jag gillar melodifestivalen och det är jag stolt över... så det så =)! (men nej jag gillade inte Ranelids bidrag)

Kram




Kommentarer
Russin

jag gillade inte gårdagens bidrag alls.. :( visst var molly bäst helt klart men näää ingen favvo igår. :) jag gillar med mollo, tycker det är mysigt att titta på det och jag har starka mysminnen från när jag var liten och och melodifestivalen med.. :)



kramkrma

2012-02-19  /  19:46:27  /  http://russinsdagbok.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback