F R E D A G

2012-02-24 18:36:49 ,   Allmänt/Vardagsliv


Fredagsmyset är här! Ljusen är tända och strax ska vi äta kräftpasta (har blivit det flera helger i rad nu tror jag).

För mig är det en lång fredag idag för jag gick upp tidigt och började jobba kl. 6 imorse. Var en extremt lugn dag på jobbet så tiden gick sakta. När jag och Max kom hem så vilade jag en stund och sen har vi fikat med mina föräldrar och handlat inför kvällen.

Fler än jag som är chockad över lilla prinsessans namn Estelle? Jag som var så säker på Alice. Men jag tycker Estelle är fint också och det är roligt att det blev ett namn som inte alla redan spekulerade kring.


Hoppas ni får ett mysigt fredagsmys ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback