That´s it!

2012-12-13 19:25:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Ja nu är jag färdigjobbad! Mitt skåp på jobbet är tomt och mina saker har jag tagit hem (förutom vinterstövlarna och gummistövlarna som jag glömde så måste tillbaks och hämta dem). Det är en väldigt konstig känsla att jag har jobbat färdigt. Nu är det liksom bara att vänta på bebis.....
 
.... och kanske packa klart den där BB-väskan som aldrig blir färdig, slå in alla julklappar, städa huset, griljera skinkan, baka julgodis och sen alla vardagliga bestyr......




Kommentarer
Johanna

Gött! Då kan du få fokusera på dig och bebis from nu. Förstår att det känns märkligt. Men det kommer nog att försvinna tids nog, om inte så när bebis kommer =)

Svar: Ja när bebis kommer får ju livet annat fokus. Önskar att jag hade massor av energi och boakänslor nu när jag har tid men är tröttare nu än vad jag varit på hela graviditeten känns det som. Hoppas på mer energi nästa vecka. Annars blir det inte roligt för Max att vara hemma med mig när Marcus jobbar (vi är själva mån o tis. sen går Marcus på ledighet).
Sara

2012-12-13  /  20:40:10  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Maria - Fabulous Life

Måste kännas jättemärkligt att gå hem och veta att det dröjer jättelänge innan man kommer tillbaka :) Kramar!

Svar: ja det känns lite overkligt. Men har släppt jobbet ganska mycket de senaste två veckorna när jag varit hemma en del. Innan det kändes det jobbigare. Nu känns det mest naturligt! kram
Sara

2012-12-13  /  21:52:05  /  http://Mariafabulouslife.blogspot.com
Johanna

Ja, det kanske är så att du "bara" måste tokvila ett par dagar, för att komma lite i fas igen. Och om inte så ordnar det sig nog ändå... Synd egentligen att vi inte bor närmre varandra, hade varit riktigt fint att ha någon att barnvagnspromenera med. Matcha varandra skulle vi ju göra också ;)

Hoppas du har en skön vilodag!

Kram!

Svar: Får hoppas på det! Ja tänk vad vi skulle matcha med våra snygga vagnar och många fina samtal skulle det ju också bli!!! Kram
Sara

2012-12-14  /  10:30:14  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Linda

vad härligt! Vila, vila och vila nu. även om den där alfrig sinande att-göra listan pockar på uppmärksamhet varje dag. Själv känner jag det som att jag gått in i väggen mu.... orkar ingenting! fattar inte det bara kom pang bom.


Svar: jag känner också så! har haft lite mer energi idag än senaste dagarna men känner mig helt urlakad. Brukar inte folk prata om att man får extraenergi innan en förlossning?? Isåfall dröjer det kanske ett tag innan det är dags att föda!
Sara

2012-12-14  /  17:53:18  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback