Och så var det dags för nudlar igen....

2012-12-04 23:28:00 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Ikväll äter jag nudlar som nattmat igen. Har känt mig mätt hela kvällen efter fläskfilégryta som vi åt tidigare ikväll och sen har jag ätit knäckig kladdkaka (recept från Bambi) och tittat på film men så fort jag tänker tanken att jag ska gå och lägga mig så slår hungern till!
 
Bebis i magen är ganska lugn under dagarna men nu ikväll har han/hon haft en väldigt träningspass i magen och tryckt på alla möjliga nerver så det strålat ut i benen samt att jag fått knipa rejält för att inte kissa på mig.
 
Nu ska jag sörpla i mig de sista nudlarna och sen sova. Hoppas på att få sova några timmar i sträck.
 
Förresten så går det åt väldigt mycket toapapper här hemma. Det är inte billigt att vara höggravid =) Tur att nudlarna i alla fall inte kostar så mycket ;)!
 
Kram och godnatt




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback