Morgontankar

2012-12-14 09:34:00 ,   Max
 
Gomorron! Vid 6.15 vaknade vi är imorse men jag har bolibompaslumrat lite. Nu har vi avslutat en sen frukost. Max har haft mycket funderingar över detta faktum att jag inte ska jobba mer nu utan vara hemma med bebisen. Han är dock väldigt stolt över att han och Marcus ska fortsätta jobba. Men mamma har pappa ingen bebis? "Jo bebisen är pappas också men bebisen får vara hemma med mamma först och sen när bebisen blivit större får pappa vara hemma med bebisen" Är bebisen i pappas mage då? (Kommer inte ihåg riktigt vad jag svarade på det)
 
Sen har han också funderat kring hur man gör risgrynsgröt och hur man ritar av kanel. Stora frågar och tankar helt enkelt.
 
 




Kommentarer
Maria - Fabulous Life

Haha vilken sötnos han är ❤

2012-12-14  /  11:31:07  /  http://Mariafabulouslife.blogspot.se
jenny

åh vad härlig din son är. Låter som ni har riktigt mysigt hemma i väntan på bebis <3

Svar: ja han är härlig =) Jo det är mysigt men också lite jobbigt att inte kunna vila så mycket som man vill och behöver. Är stor skillnad mot när jag hade honom i magen för då kunde jag vila och ta det lugnt hur mycket som helst. Men samtidigt njuter jag av denna tid då det bara är han och vi!
Sara

2012-12-14  /  19:47:44  /  http://cikorians.tumblr.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback