Koma

2012-12-12 13:04:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej onsdag!
 
Det är så soligt och härligt ute idag men orkar mig inte ut på nån promenad. Mina vinterskor står på jobbet och termobyxorna jag använder halkar bara ner så håller mig inomhus och njuter av det vackra vädret härifrån.
 
Började dagen med att tvätta sängkläderna och ser redan nu fram emot att gå och lägga mig i rena lakan ikväll.
 
Mitt dygns bloggfrånvaro beror inte på att jag föder barn utan att jag är inne i One Tree Hill-koma! Har lånat sista säsongen av C och det är svårt att sluta titta. Men nu tog jag en paus för lunchätande så passade på att skriva några rader här.
 
Ska hämta Max om 1,5 timme och då går han på jullov och ska inte till förskolan förrän den 9 januari igen och då har han förhoppningsvis hunnit bli storebror också. Det börjar härja magsjuka nu så därför får han vara ledig torsdag och fredag. Han skulle egentligen gått denna vecka ut. Imorgon får han vara med sin farfar när jag och Marcus jobbar och på fredag är jag ändå ledig.
 
Jag uppdaterar gissa-bebis-listan så fort det kommer nya gissningar. Det går bra att gissa till första datumet på listan har passerat. Just nu ligger den första gissningen på 16 december!
 
Kram
 
 
(Idag är det 121212 så får se om bebis väljer detta fina datum)
 




Kommentarer
Anneli

Har en bekant som förra året födde 111111 ;-)

2012-12-12  /  14:29:05  /  http://vardagssaker.blogg.se/
Josefin -My Happy Days-

Vilket fint sovrum och underbart ljus...!

Svar: Tack! Jag älskar vårt sovrum!
Sara

2012-12-14  /  10:31:17  /  http://landhagen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback