Irriterad

2012-12-27 00:47:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Klockan visar natt och jag sitter vid köksbordet och är irriterad. Hade lagt mig så skönt i sängen och var trött och då bara kom det från ingenstans - HUNGERN!! Det blir liksom ett rejält sug i magen så att jag nästan mår illa. Ändå åt jag två mjuka mackor, två knäckemackor och en banan för en timme sen. Nu blir det mer knäckemacka, yoghurt med flingor och mjölk att dricka. Usch så trött jag är på detta.
 
Kvällen har varit lugn och skön. Tillbringat den i soffan och tittat på Bonde söker fru, Fjällbackamorden och Roxettedokumentär. Roade mig med att äta en chokladtomte också. Har haft förvärkar under kvällen och trodde ett tag att det kanske kunde vara på g men då stannade allt av.
 
Nu ska jag äta upp och sen förhoppningsvis få sova.

Godnatt




Kommentarer
Linda

Det tror jag inte men jag har ont lite överallt hela tiden. Mycket frustrerande. Nu vet jag snart inte om jag orkar vänta till januari men man kan ju inte göra ngt. Säger som du - nu e jag trött på detta!

2012-12-27  /  08:06:07  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback