Född

2012-12-28 11:04:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Denna tid i graviditeten med Max var han född. Han föddes i v 39+5 kl. 7.48. Och idag är jag i v 39+5 och klockan har passerat 7.48. Med andra ord: Så här länge har jag aldrig varit gravid!
 
Denna dag börjar bra. Har sovit som en stock inatt med endast två toalettbesök och vaknade inte förrän 9.30. Då hade jag dock huvudvärk och ont i nacken men det har lättat nu. Marcus är med sin pappa till ICA och Max är hos sin farmor under tiden så jag har egentid hemma vilket känns underbart. Började dagen med en lång dusch. Använde mina spaprodukter. Sen har jag ätit räkmacka till frukost.
 
Skulle vilja ut i solen idag men Marcus släpper knappt ut mig för det är så halt! Han kanske kan dra mig på snowracern?!
 
 
 




Kommentarer
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Spännande! Min etta kom dagen efter BF & tvåan kom 10 dagar sent medan trean kom en vecka tidigt, haha.. Tänk så olika det kan vara! Håller tummarna för att du slipper vänta allt förlänge!

Svar: Jag tänk va olika det kan vara! Jag kan vänta några dagar till så det blir januari men usch för att vänta flera veckor! Får hoppas jag slipper det!
Sara

2012-12-28  /  12:54:26  /  http://carrosungar.blogg.se
Nina Bergquist

God fortsättning! :D

(snart så är h*n här :D)

Svar: Tack så mycket =)!
Sara

2012-12-28  /  13:01:27  /  http://deliciously.se/
Mikaela

Vad skönt att föda innan bf,min son födde jag i v 40+6.Den här graviditeten kände jag dock häromdan att nä nu orkar jag inte längre.Tänk om man får vänta tills igångsättning,nä fy,orkar inte tänka tanken.Efter 00.00 på nyår håller jag tummarna att vi får våra små.Kram

Svar: jag har ju varit så inställd på att föda innan bf eftersom jag gjorde det sist men nu börjar jag bli orolig för att jag kommer gå över massor!! Väntar gärna tills på tisdag eller onsdag men sen får det räcka!! =) Håller tummarna för dig med. kram
Sara

2012-12-28  /  14:17:55 
Linda

skönt att höra att du mår bra!

2012-12-28  /  15:48:34  /  http://familyspace.blogg.se
Anna

Hihi, minns att jag också skrev meningen "så här länge har jag aldrig varit gravid". Alexander föddes 13 dagar innan BF och Gabriel bara 6 dagar innan. Oavsett när bebisen kommer så är det ju inte så långt kvar nu :) Hoppas det blir efter nyår om det är det ni hoppas men oavsett när så blir man ju lika lycklig :)

Svar: ja det är ju max 2-3 veckor kvar men hoppas det bara dröjer dagar. Ja efter nyår vore önskvärt men vi blir ju självklart lyckliga oavsett när det blir =)!
Sara

2012-12-29  /  08:55:42  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback