Det lunkar på

2012-12-22 14:11:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Ute faller stora fina snöflingor och här inne är det endast Max som hörs när han sitter och leker med sina playmogubbar! Jag har en diskbänk att röja efter att ha gjort tryfflar. De är i frysen nu innan jag ska doppa i choklad.
 
Max och jag har varit hos A-C och M på förmiddan. Max och S bytte julklappar och sen fick vi pannkakslunch där, tack! =)
 
Min kropp skriker efter vila så ska göra mig en mangosmoothie, försöka få mina killar att gå till pulkabacken och sen slå mig ner i soffan och titta på Dawsons Creek. Blir en tur till mina föräldrar sen så Max får leka med sina kusiner.
 
Dagen lunkar på helg enkelt. Denna dan före dan före dan ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback