Morgonstund

2012-08-23 08:53:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag sitter och äter omelett med kantareller till. God start på morgonen.
 
Inatt har jag sovit ca 9 timmar men var riktigt seg när jag skulle gå upp men nu börjar jag komma igång. Även den lille i magen är vaken för det är full fart där inne.
 
Alldeles strax ska Max och jag ge oss iväg för dagen. Vid kl. 18 är jag hemma igen. Känns långt bort just nu :/.
 
 
Det har tydligen ösregnat och åskat här inatt men Marcus och jag har inte märkt något (fick reda på det via facebook). Sovit som stockar! Regnmätaren visar dock många millimeter.
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
KRAM




Kommentarer
Hanna

Vad gott med kantareller!

Svar: Ja riktigt gott! Fick några av min jobbarkompis =)
Sara

2012-08-24  /  08:49:49  /  http://hannafialotta.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback