Hopp hopp

2012-08-15 19:00:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max på studsmattan i eftermiddags
 
 
Hej! Igår låg jag i huvudvärk hela kvällen så orkade inte ens starta datorn. Huvudvärken var kvar imorse så jag fick börja dagen med två alvedon. Sen har den hållt sig borta men nu börjar den komma tillbaks. Väldigt irriterande, och konstigt. Jag har nästan aldrig huvudvärk nuförtiden.
 
Efter arbetsdagen igår visste jag inte riktigt hur jag ska orka med resten av hösten. Ont lite överallt, både rygg och bäcken. Idag har det känts mycket bättre så nu har jag hopp. Har funderat på om jag ska söka havandeskapspenning men tror inte jag försöker. Mycket pappersarbete för att antagligen få ett avslag. Bättre jag jobbar på och blir sjukskriven på vissa procent så småningom om foglossning och ryggvärk blir för illa. Någon här inne som jobbar som förskollärare och fått havandeskapspenning beviljat?
 
Nu blir det nog soffan resten av kväll tror jag. Ryggen vill vila... och jag me =)!
 
Kram




Kommentarer
åsa

Hej! Första gången fick jag avslag, men överklagade o då fick jag det. Sista gången sökte jag inte helt, men efter ett intyg fr barnmorskan om foglossning så fick jag hel gravidpenning el vad det nu var det hette. Visst det är mycket skrivande med det gör ju du som skriver så mycket. Lycka till!

2012-08-15  /  22:27:24 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback