Grillat och helfigursspegel

2012-08-04 22:02:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Ikväll har vi smaskat grillat här hemma tillsammans med min mormor och morfar. Jag gjorde en potatissallad av delikatesspotatis med kronärtskocksröra (mixade kronärtskocksbottnar med citronsaft, vitlök, dijonsenap, gräddfil och dill) och örtmarinerade fläskfilé som jag satte på spett. Till det en melonsallad med fetaost och tomatdressing. O yes, vi blev mätta!! Glass med färska hallon till efterrätt.
 
Det bästa utav allt ikväll var att min morfar hjälpte oss att sätta upp en spegel som vi köpt. Morfar är rätt man för jobbet för han ger sig inte förrän den är på millimetern rak. Efter 1,5 år i detta hus kan jag äntligen se mig i helfigur! Har endast haft badrumsspeglar. Bild på spegeln får ni imorn, kanske tillsammans med en en bild på mig eftersom jag i morgon går in i vecka 20 ♥
 
Nu blir det film med maken. Chips, popcorn och cola till det.
 
KRAM




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback