En cappuccino och egentid

2012-08-01 14:24:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har varit själv hemma i två timmar vilket har varit underbart. Ätit bakad potatis med creme fraiche, räkor och kokt ägg och har nu suttit och druckit cappuccino och tittat på datorn. I lugn och ro. Händer inte ofta.
 
Nu är det fullt ös här hemma igen då Max och hans kusin N är här och leker för fullt. Även om det är skönt med lugn och ro så är det också vilsamt att höra två barn leka bra ihop (med lite hjälp av Marcus när Max har svårt att dela med sig av leksaker).
 
Jag är trött idag. Vet inte om det oro inför ultraljudet som gör att jag känner mig lite orkeslös. Men har knappt haft någon sån här dag på hela semestern då jag bara är hemma och tar det lugnt så jag behöver nog vila lite helt enkelt.




Kommentarer
Emma

När är det du ska på ultraljud? :-)

Svar: Imorgon :)
Sara

2012-08-01  /  14:53:41 
Anna

Åå tack Sara, kul att jag kan göra dig glad :) Ser fram emot att följa din graviditet och få veta mycket om din bebis sen. Kramar

2012-08-01  /  21:07:54  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback