Underbart är kort!

2012-04-09 21:30:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Fast det känns som påskledigheten precis börjat så är den nu slut och imorgon väntar jobbet igen vilket ju känns lite sisådär. Men men underbart är ju kort!

Igår, påskdagen, så fortsatte vi att äta god mat. Denna gång hos mina svärföräldrar med serranolindad sparris, potatisgratäng med lamm(nånting. Kommer inte ihåg vad det var, bara att det var gott) och hemmagjord citronfromage.

Igår sken solen ute och vi gick till en lekpark så Max och hans kusin N fick leka av sig. Det var riktigt kylig luft och jag frös fast jag lyckats bylsat på mig en fleecetröja under jackan. Men får kanske inse att vinterjackan får åka på ett par dagar till.



Jag börjar jobba tidigt imornbitti men är ganska pigg efter sovmorgon i morse så ska fixa ett måndagslistaninlägg också tänkte jag =)!

KRAM




Kommentarer
Anna

Vad du är fin. Vi har haft en härlig helg, tack för omtanken :) Vilken god påskmat ni fick hos dina föräldrar, i alla fall ser det väldigt gott ut på bilderna. Kram

2012-04-10  /  22:19:27  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback