Skärtorsdag!

2012-04-05 13:36:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej skärtorsdag!

Igår var det soligt ute och likaså idag. Termometern visar inte så många grader men det är skönt där det är lä. Vi passade på att börja rensa i rabatten igåreftermiddag. Det har kommit upp en påsklilja ur jorden. Det talas ju om att det ska snöa imorn men hoppas att den överlever det. Max har cyklat massor på sin balanscykel och har blivit riktigt duktig på att hitta balansen och ta sig fram. Är väldigt glad att vi köpte den. Känns som ett bra sätt för att så småningom lära sig att cykla med trampor.

Idag på förmiddan har M varit här. Hon hade med sig såpbubblor till Max vilket han tyckte var roligt. Nu väntar jag och Max på att Marcus ska komma hem från jobbet och då är vi alla påsklediga i några dagar! Jag ska ge mig iväg och handla present till min brorsdotter i eftermiddag och så ska jag titta på skor till mig.




Max står bakom spaljén


En tur på balanscykeln










Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback