No fun!

2012-04-22 12:20:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu börjar jag lessna rejält! Sen förra lördagen har jag varit dålig i magen och fått ont typ varje gång jag ätit och nu senaste kvällarna har jag haft jätteont och varit vaken på nätterna. Det är verkligen jättejobbigt. Vågar typ inte äta nåt fast jag är hungrig och har aptit. Blir det inte bättre idag så får jag ringa vårdcentralen imorn igen och begära att få komma till nån läkare. Suck!

Nu vet ni varför jag inte är så aktiv här i alla fall. Nu samlar jag energi inför att åka och handla mat i eftermiddag. Det är supertomt i kylskåp och frys här hemma och det ska bli skönt att komma iväg lite. Igårkväll var vi hos A-C och M och lagade lövbiffsrullader med sparris och pepparrotsost inuti och till det rotfruktsgratäng. Mums så gott det var. Jag åt bara lite men hade lätt kunnat äta hur mycket som helst men var rädd för hur magen skulle reagera.

Kram till er




Kommentarer
Linda

Stackare! Hoppas det går över snart, jobbigt när magen krånglar.

2012-04-22  /  21:36:16  /  http://linchisblogg.blogspot.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas du mår bättre idag!

Kramar

2012-04-23  /  19:21:47  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna - njuter av mammaledigheten med Saga 2,5 månad

Hur mår du nu? Tycker väldigt synd om dig och hoppas du får bra hjälp från läkare om det behövs. <3

2012-04-25  /  19:36:09  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback