Vacker höstmorgon

2011-09-16 08:38:23 ,   Allmänt/Vardagsliv



Gomorron! Vad härligt att vakna upp till att solen skiner. Det är 5 grader ute och är därmed en riktigt fin höstmorgon. Jag sitter och dricker te och äter äggröra. Max sitter bredvid och sjunger en egenpåhittad sång om ägg. Alldeles nyss sa han Du blir arg jag häller juicen där och pekade i sin haklapp. Pojken vet vad som är rätt och fel med andra ord.... sen att han inte alltid följer det hör väl till åldern.

Eftersom jag jobbar sent idag så hoppas jag (räknar med) att Marcus har handlat och fixat inför middag när jag kommer hem blink blink. Hoppas han läser detta ♥

Hoppas ni får en trevlig höstfredag och att solen skiner på oss hela dagen!





Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det finns inget bättre än soliga höstdagar! :-)

2011-09-16  /  17:25:05  /  http://hannafialotta.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback