Snart läggdags!

2011-09-06 21:50:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för era kommentarer och tips ang. att sluta med blöja för Max. Jag ska försöka sluta känna mig stressad över det hela och vänta in honom. Idag ville han ha kalsonger och hade det hela eftermiddagen och kvällen. Vi får ta tillvara på de stunder han vill helt enkelt!

Jag har varit ute och gått med A-C och ska strax sova eftersom jag börjar jobba kl. 6 imorn. Just nu har jag dock ont i magen och mår lite illa så hoppas det ger sig snart. Vet ej vad det beror på.

Sov gott ♥




Kommentarer
sevendaysaweek

sv: ja, ellerhur?!

2011-09-07  /  08:39:08  /  http://www.sevendaysaweek.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja det försvinner en kollega, men det kommer ingen ny. Detta inträffar dessutom redan nästa vecka så det känns lite stressigt i och med att jag just börjat igen. Men men det är ju bara att göra det bästa av situationen, men det suger att starta terminen så här...

2011-09-07  /  18:44:15  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback