Shoppingdag

2011-09-17 22:14:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Ja idag blev det en shoppingdag. Först bytardag i förmiddags där jag bland annat fyndade en POP-vinterjacka till Max för 50:-. Det syns att den är använd och tvättad och är säkert något/några år gammal men ändå i jättefint skick. Så det kallar jag för fynd! Ett annat fynd var denna tröja för 20:-:



Den ser inte använd ut och vi köpte en sådan i en annan färg för ungefär en månad sen för nypris 99:- på KappAhl. Så jag blev verkligen jätteglad att nu ha två i samma modell fast olika färger. Annars så köpte jag ett par skor, mysbyxor, ytterligare en jacka, jeans och en Byggare Bob t-shirt. Totalt betalade jag 165:-. Så jag är nöjd!

I eftermiddags åkte jag, Marcus och Max på ytterligare en shoppingtur. Så nu har vi inhandlat vinterstövlar till Max. Jag har hittat två par för billig peng på bytardagar men inga av dem känns helt kanon om det blir mycket snö i vinter. Jag vill att han ska kunna vara ute och leka och pulsa i snön obehindrat. Dessa från skopunkten köpte vi därför:



På bilden efter ser ni hans födelsedagsskjorta som inhandlades på KappAhl. Den kommer han bli stilig i på sitt kalas nästa vecka. Den är så bra för man kan lätt vika upp ärmarna och fästa dem med en knapp så att skjortan blir kortärmad.


Jag köpte höstskor till mig men hittar ingen bild på dem på Skopunktens hemsida.


Vår shoppingtur slutade dock inte så bra för Max fick ett extremt vredesutbrott på IKEA där vi var och fika så  Marcus fick bära ut honom medan alla i kassorna stirrade. Jag hade god lust att ropa treårstrots för att de skulle förstå att vi inte gjort något hemskt mot honom. Vi nekade honom bara att köpa en bulle eftersom han redan fått en chokladboll. Som sagt, det är inte lätt att vara tre år.

Just nu spelar jag wordfeud på mobilen mot Josefine! Godnatt och hoppas er lördag varit bra ♥





Kommentarer
Josefine

Jag röstar för fler roliga wordfued-matcher, kanske inte ikväll dock. Dags att sussa snart om jag ska orka med Ronjas kalas imorgon.

Jobbigt det där med trots... Men håller på att skäms ögonen ur sig och vill bara sjunka under jorden! Bra fyndat med kläderna Sara :-)

2011-09-17  /  23:20:08  /  http://josselyn.blogg.se/
Therese

Vilka fynd du lyckades göra. Själv hittade jag absolut ingenting på bytardagen jag var på i lördags.



Idag är det dax för röntgen. Är lite nervös. Mest nervös för själva undersökningen. Jag hoppas de inget hittar och att jag slipper vänta en evighet på provsvaren. Kram

2011-09-19  /  06:56:57  /  http://mirasmamma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback