Många presenter blev det!

2011-09-27 16:30:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Max och jag kom hem för en stund sen och nu spelas Lilla röda traktorn i dvdn och Max är så nöjd! När jag hämtade honom från förskolan så ville han först inte hem men kom sen på att han ville leka med sin duplohusvagn och biltransport som han fick när han fyllde. Han verkar väldigt nöjd med alla sina födelsedagspresenter. Detta fick han: En rorribil, en traktor, duplohusvagn + bil, duplobiltransport, en Bamsetröja, en Bamsebok, 2 Lilla röda traktorn-filmer, En MeckarMicke-film, en liten motorcykel, en leksaksgitarr, blixtenstrumpor, verktygslåda, verktygsbälte, boken Halvan och sopbilen, boken Bajsboken, en ficklampa, ett munspel, skottkärra, sparkcykel, gosedjur, pengar. Hoppas det var allt. Är lätt att glömma!

Strax kommer Marcus hem från jobbet och då ska jag snabba mig till Lindex en sväng innan Marcus ska tillbaks till jobbet för en grej.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback