Ledig från kökstjänsten

2011-09-18 14:06:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej söndag! Vi är barnvakt några timmar idag så just nu är det två killar som springer runt och leker här. Men de roar varandra bra så är nästan enklare än att bara ha Max hemma.

Jag kom på att jag ju aldrig berättade vad Marcus bjöd på för mat i fredags. Här kommer en bild:




Jag vet inte vad rätten heter men det var kycklingfiléer i en god sås med knaperstekt bacon och persilja. Vilken man jag har ♥. Jag har typ inte stått i köket alls denna helg förutom igårkväll då jag bakade lite till Max kalas nästa helg.

Har ni en bra söndag?




Kommentarer
Ingela, Trebarnslandet

Åh ser gott ut ju!!! Ja, du har en duktig man! :)

2011-09-19  /  16:12:36  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback