Hurra för FREDAG!

2011-09-09 16:41:11 ,   Allmänt/Vardagsliv



Oj så trött jag är! Började jobba vid 6 imorse så blev en liten sovstund när jag och Max kom hem. "Byggare Bob"-filmen fick vara barnvakt åt honom =)!.

Nu har jag varit till ICA en sväng och handlat lite gott till kvällen. Undertiden fick Max vara på Marcus jobb. Han hade varit jätteledsen när de åkte hem för han inte hann leka mer. Blev bara 20 minuter.

Marcus ska åka iväg och repa hela kvällen och Max och jag har blivit bjudna till A-C och M me barn. Hoppas ni njuter av fredagsmyset och ikväll ser jag fram emot att sitta i soffan under min nya lila fleecefilt och läsa bloggar ♥




Kommentarer
Sara

Hejsan! Ville bara berätta att vi gjorde receptet med fläskfilé i apelsinsås som du bloggat om tidigare, det blev så kanongott! Tack för en mysig blogg! Trevlig helg! :)

2011-09-09  /  19:55:14 
Anna

Hoppas ni fick en mysig fredagskväll!

2011-09-10  /  08:56:41  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback