Fredagkvällen fortsätter....

2011-09-02 21:23:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hoppas ni har en mysig kväll ♥ Jag som knappt suttit vid datorn alls i veckan läser ikapp lite bloggar och alldeles strax blir det chips, popcorn och cola till första avsnittet av Robinson. Vi insåg att Robinsonavsnitten finns på digitalboxens programbibliotek så ska titta på första avsnittet för att se vad vi tycker. Vore roligt att ha något att följa på teven. Jag väntar bara på att Marcus ska slita sig från sin dator......

... och att jag kan slita mig från min ;)



Vi åt glass med egengjord chokladsås till efterrätt ikväll. Chokladsås: 1 msk smör (smältes), vispa i 1,5 msk kakao, 1 dl vispgrädde, 3 msk strösocker och 1 msk sirap. Låta koka ihop.




KRAM till er




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi brukar göra egen glass med. Så gott :)



Ja, jag är ju ensam förskollärare på min avdelning så allt ansvar är ju mitt...

2011-09-03  /  11:19:40  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback