Byggare Bob

2011-09-10 13:14:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Det blev inget bloggläsande för mig igårkväll för jag var helt totalt slut!! Trött, förkyld och på gränsen till feber. Efter en god natts sömn så är jag piggare idag. Har ont i halsen men ingen feber i alla fall.

Jag har varit på bytardag på förmiddan. Hittade inte så mycket, men det gör inget för nästa vecka är det ytterligare en. Det stora fyndet idag (särskilt enligt Max) var denna Byggare Bob-docka för 15:-. Jag var populär när jag kom hem med den kan jag säga.




Jag: "Max älskar du mamma?"

Max: "Ja och Bob och pappa"

Bob är med andra ord en i familjen nu!



Nu dricker jag te, äter kladdkaka och ska strax väcka Max. Blir en liten promenad i eftermiddag tror jag.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback