PMS-häxan

2011-10-14 09:14:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Idag börjar jag inte jobba förrän 10. Skönt med sovmorgon men tråkigt att jobba till 17.30 en fredag.

Igårkväll vaknade PMS-häxan i mig. Det kom från ingenstans. Kände mig sur och gnällig. Idag vaknade jag glad... tills jag upptäckte att det är -4 grader ute, att vår bil är täckt i is, att vår nyköpa kupévärmare inte fungerar och med tanken på att jag om ca 10 minuter står där ute och skrapar!

Nåja, hoppas humöret blir bra igen när jag kommer till jobbet.

Något som är lycka är i alla fall att det är fredag. HURRA!!




Kommentarer
Louise

Min dag startade också fel med strul på jobbet! Men jag påminde mig själv ganska så snabbt att helgen ligger framför oss och det ska njutas:) hoppas att du får en jättefin helg! Kram

2011-10-14  /  10:14:23 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback