Otroligt!

2011-10-20 08:49:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag vaknade vid 5.40 imorse när Marcus låste dörren för att cykla till jobbet. Kände mig lite mörkrädd så tände en lampa innan jag somnade om. Sen vaknade jag 7.20 av att Max ropade på mig. När jag kom in till honom sa han: "Mamma jag vill vila här mer". Så jag stoppade om honom och gick ut. Efter en kvarts vilande gick han upp. Otroligt att han sov så länge. Han har ju för vana att vilja gå upp kl. 6 och inget i världen kan få honom att ligga och dra sig.

Nu ska vi strax åka iväg. Ikväll ska jag ut och äta med mina jobbarkompisar så jag hinner inte hem efter jobbet. När jag lämnar Max på förskolan om en stund så dröjer det enda till imorneftermiddag innan vi ses (jag börjar tidigt imornbitti så hinner ej träffa honom då). Det känns lite tungt i hjärtat ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback