Lugn start på lördagen

2011-10-08 09:56:01 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Gomorron lördag! Här råder lördagslugn. Detta är den första lugna lördagförmiddagen vi har på ca 5 veckor. Skönt! Om en stund ska jag åka på tygjakt. Det börjar verkligen bli på dags för gardiner i vardagsrummet. Hoppas jag kan hitta nåt bra. Men innan jag ska ge mig iväg på det ska Marcus åka och försöka få tag i en bra träolja till vårt trädäck som behöver oljas in innan snön kommer. Vilket jag iförsig hoppas dröjer ett tag.

 

I eftermiddag ska vi på 3-årskalas för R som fyllde år i måndags.

 

Njut av lördagen ♥

 





Kommentarer
Linda

Hoppas ni får en härlig lördag!

2011-10-08  /  12:39:46  /  http://linchisblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback