Fotobok

2011-10-11 16:58:56 ,   Max
Hej! Max och jag sitter och tittar på MeckarMicke eller rättare sagt Max tittar och jag bloggar =)! Alldeles strax kommer Marcus hem från jobbet och då hoppas jag på att han känner sig inspirerad till att plocka ur diskmaskinen och röja på diskbänken... hoppas kan man ju alltid eller hur? ;)

När jag kom och hämtade Max på förskolan för en timme sen så lekte han cowboyfest. Han är lite inspirerad av PostisPer där de i ett avsnitt dansar linedance och Per är CowboyPer.

Innan vi satte oss här i soffan lekte han med sin stora plastlastbil som han kallar stora blå. Uppkallad efter den blå traktorn i Lilla röda traktorn

Och så säger vissa att teven dödar kreativiteten. Inte hos Max i alla fall =)!

Jag har glömt att visa er bild på den nya fotoboken som kom i brevlådan förra veckan. Den är från att Max är 2 till 3 år. Den tredje boken i samlingen.



Hoppas ni får en trevlig kväll ♥




Kommentarer
Jenny

Åh va fina böcker, vart beställer du dem?

2011-10-12  /  09:45:56  /  http://www.barnlangtan.se/
Sandra

Verkligen fina böcker. Varifrån beställer du dom?

2011-10-17  /  20:38:44 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback