Mitt i vardagen

2011-11-08 18:56:10 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Bjuder på en bild som där saker och ting inte är tillrättagjorda. Direkt från vardagen helt enkelt. Skönt med sådana ibland. Jag kan dock erkänna att det brukar vara ännu stökigare på diskbänken.

 

Tänk så mörkt det blir tidigt på eftermiddagarna. Max och jag kom hem vid 16 och strax efter det var det mörkt ute. Kvällen känns så lång när det är så här. Max och jag är själva hemma för Marcus har möte på jobbet men han borde komma hem snart.

 

Max och jag har ätit kvällsmat och jag har röjt i köket. Nu är det dags att hänga upp tvätt och sen ska Max sova. Som sagt: mitt i vardagen.

 

 





Kommentarer
Anna

Snygg färg på köksluckorna!

2011-11-08  /  19:16:22  /  http://annamopp.spotlife.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback