Lördagstyst

2011-11-05 13:12:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är alldeles tyst i vårt hus. Max sover. Har precis avnutit den delikata lunchen spagetti och korv =).

Ikväll kommer A-C och M med barn hit och äter mat. På förmiddan har jag gjort avokadosoppa som vi ska äta till förrätt ikväll. Om jag får säga det själv så blev den väldigt god. Det kan ju bli varieranda kvalité på soppan beroende på om man hittar bra avokado. Denna gång lyckades jag (eller snarare Marcus för det var han som köpte dem). Receptet på soppan finns här.

Marcus och Max har arbetat i trädgården på förmiddan och vi ska gå ut sen igen när Max har vaknat. Nu ska jag njuta av min kopp med te. Blir lite ostbågar till det.

Önskar er en härlig lördag ♥




Kommentarer
Linda

Åh vad gott det lät med avokadosoppa, det måste jag testa.

2011-11-05  /  22:54:02  /  http://linchisblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback