"En balans"

2011-11-14 21:53:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Max har varit feberfri hela dagen men har hostat väldigt och särskilt när han och Marcus var ute en stund på eftermiddan och när de kom in och somnade han typ i hallen. Orken är inte riktigt med honom så han blir hemma imorn med och då är det min tur att vabba. Vill hellre jobba men samtidigt är jag själv inte helt kry så får ha en mysig dag med Max (och antagligen en rastlös sådan).

Tidigare ikväll var Max och jag på Ica för att köpa en leksaksdoktorsväska. Max blev väldigt intresserad av sånt när vi var på sjukhuset. Senast i fredags hade de doktorsväska på vårt Ica men idag var de slut. Max höll på att få ett utbrott men sen så hittade vi en leksaksambulans. "En balans" utropade han lyckligt så den fick följa med oss hem istället.

Hoppas ni haft en bra dag! Jag är väldigt trött så ska bli skönt att sova. Det kändes ungefär som jag jobbade i ett dygn idag fast det "bara" var 8-17.45. Men vissa arbetsdagar tar lite extra på krafterna!

Godnatt ♥




Kommentarer
Mamma Russin

Hj hopp.. :)



Javisst låter det som en bra plan jag har, haha.. :) Hur är det med Maxen idag ?



kramkram

2011-11-15  /  10:17:39  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback