Bloggdesigner

2011-11-21 10:00:00 ,   Blogg
Jag har länge varit trött på min bloggdesign och har därför känt mig lite omotiverad till att blogga. Det och ont om tid är ju inte bästa kombinationen. Nu har jag i alla fall tagit tag i att det snart blir en ny bloggdesign här inne. Det dröjer nån vecka men skönt att processen i alla fall är igång! Det är dock alltid svårt att välja ut headerbilder.

Här kommer ett urval av designer som jag haft på denna blogg (de som bara syns som en header har jag gjort själv men sedan har jag låtit Kia gjort mina designer. Denna gång blir det en annan tjej).












Kommentarer
Linda

vilken skön stil Max har på bilden nedan haha. coola killen!



Och det där jul-dekorations tipset låter jag mig gärna inspireras av - snyggt!



Kram

2011-11-21  /  21:27:09  /  http://familyspace.blogg.se/
Nina (tävling pågår)

vet va du menar. så skönt å få nytt å fräscht!

2011-11-22  /  21:57:51  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback