Badhuset

2011-11-04 13:53:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Puh... man blir nästan tröttare av att vara ledig än att jobba. Kom hem från badhuset för en stund sen. Var mycket barn där idag eftersom det är höstlov men vi fick plats vi också. Max älskar det! Han har inte badat sen i somras men han var modigare nu än vad han brukar vara. Han hoppade från kanten med sina armpuffar och sin simring och doppade ansiktet i vattnet. Fullt fart är det! A-C och barnen var också med. Dessa två dagar när jag tagit ledigt har jag verkligen prioriterat att göra roliga saker med Max. Det är så värt att få se han lycklig. När vardagen rullar på och vi jobbar så finns liksom ingen ork över till badhus, åka tåg och liknande så detta var efterlängtat.

Nu sover Max en liten stund och jag ska äta lunch. Sen blir det promenad till Marcus jobb där vi ska hälsa på lite innan Marcus slutar för dagen. Ikväll blir det fredagsmys. Idol, chips, ostbågar och cola. Underbart! Förra fredagsmyset var jag helt slut efter magsjukan och Marcus var inte hemma så detta fredagsmyset är efterlängtat.







Kommentarer
Anonym

Vi var också på badhuset idag. Alvin har lärt sig att "simma" med armpuffarna. Han imponerade på alla när han simmade runt i bassängen :)

2011-11-04  /  19:32:13 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback