Tisdagen lider mot sitt slut

2011-05-24 22:05:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag blir irriterad på blogg.se som inte publicerar inläggen jag skriver! Nu är det över 20 minuter sen jag skrev ett inlägg som inte publicerats ännu *suck*. Kommer säkert publiceras när jag publicerar detta.

Klart det blev IKEA idag! Handlade bara småsaker och sen lite grejer till jobbet. Var mysigt med en eftermiddag med Max. Han älskade korven på IKEA. Mums!

Nu är det strax läggdags för imorron väntar jobb från 8-17.30. Hoppas dock på att jag kommer ifrån lite tidigare.

Godnatt ♥




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Kvällarna efter 20 är skit att blogga på för då segar det som sjutton med publiceringen...

2011-05-25  /  08:37:33  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback