Spending my time

2011-05-05 21:52:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
När jag körde hem från jobbet ikväll efter min 12-timmar långa arbetsdag och sken solen så fint och radion spelade Spending my time med Roxette. Den låten är så fin. Egentligen är texten ganska uppgiven men jag kände mig positiv och glad efter arbetsdagen så raderna Spending my time, watching the days go by fick en positiv innebörd.

Just nu känns livet riktigt bra tycker jag och dagarna som passerar blir för det mesta ljusa minnen. Nytt jobb och nytt boende detta år har verkligen förändrat livet och tänk så annorlunda allt ser ut nu än för ett år sen då jag var mammaledig och handskades med mina stressproblem, ständig huvudvärk och oro för framtiden. Nu har många pusselbitar fallit på plats och jag har fortfarande en del orosfaktorer i mitt liv men det hör väl till vårt mänskliga liv och det är ganska skönt att konstatera att allt positivt och härligt överväger det negativa BIG TIME.

Jag är så glad för alla fina människor som finns i mitt liv och alla dagar jag får uppleva tillsammans med de jag älskar ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback