Måndag 23 maj

2011-05-23 16:15:09 ,   Måndagslista

 

  • det inte verkar bli något mer med Max feber så var nog bara lite förhöjd temp. Han har varit lite trött men har sovit 2,5 timme på eftermiddan och är nu fylld med energi
  • jag passade på att packa upp två kartonger med kläder i förmiddags. Tänk att det skulle krävas en vab-dag för att jag skulle ta tag i det
  • jag hittade hissgardiner på Ellos som jag beställt till vår tvättstuga.
  • vi haft en solig och skön helg
  • det är lön på fredag =)
  • jag älskar Marcus och Max otroligt mycket ♥




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att han inte är sjuk :) Härligt med måndagslistor, kanske jag borde hänga med på det snart!

2011-05-23  /  18:00:22  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback